2.8.08

SEVVAL SAM KARADENİZ 2008

sevval sam albumdinle.com

Daha evvel, Kazım Koyuncu ile dizi müziklerinde seslendirdiği Karadeniz türküleri oldukça sevilen Şevval Sam’ın uzun bir süredir beklenen “Karadeniz” albümü, en sevilen Karadeniz türkülerinden oluşuyor.
Albüm içeriği

Hey Gidi Karadeniz
Ander Sevdaluk
Bu Dünya Bir Pencere
Sirlarumi Söyledüm
Dertliyim Kederliyim
Çay Elinden Öteye
Ahmedum
Potpori
Alim
Trabzon
Karardi Karadeniz
Giresun Kayıkları
Oy Benim Sevdiceğim
Ben Seni Sevdugumi
Gelevare Deresi
O Vay Beni Ağlarum

albümü dinlemek için

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Süper olmuş kardeşim çalışmalarının devamını dilerük daa ;)

Adsız dedi ki...

Şevval Samın albümünü nasıl indirecez kardeşim link yok ya da ben göremedim

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler :) emeklerine sağlık :)

Adsız dedi ki...

teşekkürler...

hakan dedi ki...

teşekkürlerrr